MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

 



Mengambil vitamin untuk kesihatan untuk tubuh badan kita amat lah penting . Hai ! Apa khabar semuanya ? Sihat ? Di blog kali ini saya ingin menceritakan tentang bagaimana mula-mula saya mengambil VITAMIN SHAKLEE






Pada mulanya saya mencari vitamin yang boleh menurunkan berat badan , lepas tu kawan saya suggest untuk mengambil produk shaklee iaitu ESP . So saya beli lah  dan mencuba . Awalnya hanya ingin mencuba tetapi dalam masa sebulan saya minum ESP perubahan berat badan saya makin ketara sebab dari berat badan saya dari 98kg turun sehingga 82kg dalam sebulan ! kawan-kawan kerja saya pun tegur kenapa badan saya makin kecil dan cantik . Seronoknya bila dengar macam tu kan ? sejuk hati kita hahaha ! So saya amalkan consume ESP sehingga sekarang dan syukur berat badan saya sekarang 78kg dan dalam penurunan 70kg.






Bukan setakat  ESP sahaja saya consume , saya juga mengambil VITA-C PLUS . Fungsi VITA-C PLUS mengurangkan resdung , selesama , mencantikkan kulit dan banyak lagi fungsi lain . Sejak saya consume vitamin ini kulit saya makin bersih dan juga halus , terus terang saya ingin menceritakan kepada anda semua kulit saya sangat kasar dan jerawat saya sangat banyak . Sekarang kulit saya sangat bersih , halus , jerawat pun makin berkurang dan parut-parut di kulit makin menghilang . Saya sangat berpuas hati lah sebab kulit makin glowing dan cantik sampai sekarang .






ALFALFA COMPLEX . This is the best vitamin yang saya consume untuk dalaman saya . Vitamin ini bukan sahaja mengurangkan keputihan miss V saya , ianya juga melancar tarikh period saya . Sebab sebelum ini period saya tidak menentu , kadang period saya tidak datang dalam masa 2 bulan , paling teruk period saya pernah tidak ada dalam masa 8 bulan . Masa tu saya panik sudah sebab tidak pernah period saya begitu teruk . Syukur sekarang period saya kembali normal , setiap bulan tarikh selalu tepat , keputihan tidak seteruk dulu lagi . Overall vitamin Shaklee memang vitamin terbaik yang saya pernah consume dan saya sangat berpuas hati .






Kepada anda semua yang masih struggle untuk mencari vitamin yang bagus untuk kecantikkan luar dan dalam , saya sangat suggest anda untuk cuba mengambil vitamin dari Shaklee . Jika anda ingin mengetahui information lebih tentang Vitamin Shaklee , silalah hubungi saya lebih lanjut : 

WHATSAPP - 0109428932 [LILY]
FACEBOOK - AURORA VIOLET


#ShakleeLabuan 
#shakleeKualaPenyu
#Pengedarsahshaklee

Comments

Popular posts from this blog

KERJA DARI RUMAH

TIPS BISNES ONLINE