INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

 



Mesti korang tak percaya kalau Shaklee akan membawa kita travel ke mana saja dan siap bagi kita cash untuk shopping ! Wah ! Biar betul Shaklee ni ?! Ya , dan inilah insentif yang diberikan oleh Shaklee.


Korang tahu tak insentif tu apa ? Insentif bermaksud sesuatu yang diberikan atau di tawarkan sebagai dorongan , galakkan dan juga peluang . Hah ! Meh sini duduk dekat-dekat , saya akan ceritakan kepada korang INSENTIF SHAKLEE berikan.





Rm600 , adakah korang suda membayangkan apa yang anda akan buat dengan duit Rm600 ? Adakah anda berfikir untuk berkongsinya kepada orang tua ? Atau ingin bershopping shopping ? Hehehe... Atau mungkin juga dengan Rm600 dapat membantu anda untuk membayar bil api dan air ?






Shaklee memberikan bonus tambahan Rm600 jika korang menjadi sebahagian keluarga shaklee , ataupun agent shaklee . Jika korang aktif selama 3 bulan dalam penjualan Shaklee , korang berpeluang menjadi supervisor sekaligus diberikan bonus Rm600 . Rm600 + bonus yang korang menjual Shaklee . Wah macam banyak bunyinya , seronok dengar macam tu kan ? Hehe..


Janganlah cakap " macam susah pula nak buat , kalau tak ada orang beli tak dapat naik rank ke supervisor" . Kita kena usaha lebih , rajin mempromote setiap hari , jangan malu nak bertanya dengan orang . Belum cuba belum tahu , jangan malu nak pm orang . Tak penat pun buat ni , tekan-tekan HP dah siap . Bak kata orang-orang , usaha tangga kejayaan . Buat sampai berjaya ! 





Jika korang dah naik ke rank supervisor dan mendapat rm600 , korang juga turut berpeluang travel oleh Shaklee ke jepun atau naik carribean cruise ! 


Best sangat insentif dari Shaklee ini , membuatkan semangat dan usaha kita meluap-luapkan? Jadi jom sama-sama kita berjaya dalam Shaklee , bersama-sama mendapatkan extra Rm600 , naik royal carribean cruise atau ke jepun !!





Hubungi saya untuk maklumat lebih lanjut : 0109428932 (whatsapp) - Lilyana-

Facebook : valentine amber







#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023




Comments

Popular posts from this blog

MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

KERJA DARI RUMAH

TIPS BISNES ONLINE