CASH REBATE-DAPAT MAKAN VITAMIN PERCUMA



Korang pernah dengar tak produk "MAKAN VITAMIN PERCUMA"? lagi-lagi produk itu produk yang berkualiti dan terbukti berkesan . Macam best ja bunyinya kan? Memang lah best sangat sebab CASH REBATE yang korang dapat boleh lah shopping , travel , bawa orang yang tersayang makan ke... Hehehe



Cash Rebate dari Shaklee ini telah membantu ramai orang yang kurang berkemampuan dari segi segala macam . Jadi cash rebate ini akan ada setiap bulan , semakin banyak target yang anda jual maka cash rebate korang pun makin banyak.



Ia akan dikreditkan ke dalam akaun kita setiap 14 atau 15 haribulan , sangat seronok kan ? Masa mula-mula beli Shaklee , saya berfikir dua tiga kali sebab beli dengan duit sendiri . Sekarang cash rebate banyak membantu saya untuk membeli Shaklee .




Saya akan ajarkan korang macam mana "MAKAN VITAMIN PERCUMA" dengan Shaklee .

*Korang mestilah join member Shaklee untuk mendapatkan kelebihan sebagai member Shaklee . Join member shaklee hanya membayar sebanyak RM35 sahaja atau membership juga boleh didapati jika membeli set-set yang offer free membership.






*Selepas anda telah pun menjadi member shaklee , harga member akan sedikit murah berbanding yang bukan member . Dan anda haruslah mengumpulkan point yang anda target dalam masa sebulan , sebab setiap bulan bonus akan berubah bergantung dengan point yang anda kumpul . Semakin banyak point yang anda kumpul maka semakin banyak bonus yang anda perolehi.



Yang paling seronok adalah jika point banyak , pangkat anda akan semakin naik . Dan bila pangkat anda naik Shaklee akan memberikan banyak hadiah yg lebih menarik . Jangan sia-siakan peluang anda di shaklee ! Marilah sertai membership dan nikmati bonus dari shaklee tanpa berfikir panjang !
Hubungi saya ! 

Whatsapp-0109428932 (LILYANA)
Facebook - VALENTINE AMBER



#MegaBloggingShaklee
#NextLevelBlogging
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeThrive2023

Comments

Popular posts from this blog

MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

KERJA DARI RUMAH

TIPS BISNES ONLINE