TESTIMONI SHAKLEE YANG MEMBUATKAN SAYA KURUS

Hai,hai,hai entry kali ini adalah TESTIMONI SAYA selepas mengamalkan 2 benda ni👇🏾



Wah siapa sangka saya hanya mengamalkan 2 benda ni ja berat badan saya sudah turun dari 98kg sehingga 79kg





Syukur saya diperkenalkan awal produk ini sebab dulunya saya insecure tapi disebabkan oleh produk ini ia menambakan lagi keyakinan yang sudah hilang, paling best body yang cun melecunpun sudah mulai kelihatan.Alamak falling in love sudah mulai memuncak.


Awalnya saya fikir ESP ni hanya pengganti makanan rupanya ia juga berfungsi menukarkan lemak dalam badan saya jadi otot✨.Gabungan yang paling best adalah alfalfa bak kata master alicia badan saya mungkin gemuk oleh air bukan dari segi pemakanan sebab saya dulu kuat betul minum air putih(tips di sini adalah jangan fikir makan sahaja yang boleh mengemukkan badan kita rupanya airpun boleh mengemukkan badan kita).




Produk kedua


Awalnya saya fikir alfalfa ni hanya sebagai supplement sampingan sahaja vitamin biasa-biasa seja.Rupanya dia boleh kurangkan keputihan dalam badan saya dan masalah period saya juga tau.Dulu saya ada masalah serius dengan keputihan yang berbau dan banyak.Tapi sejak amalkan alfalfa keputihan juga period saya sudah mulai berkurang dan adapun sedikit sahaja tidak seperti dulu saya kena sediakan 2 bungkus baby pad😅.Jadi masa saya ambil alfalfa ni juga saya lebih kerap pergi toilet ialah salah satunya ianya berfungsi sebagai pelawas dan memcuci usus kecil.Syukurlah saya makin sihat dan kuat✨.


Produk ketiga yang saya beli adalah Cinch shake




Ini sama fungsinya dengan esp cuma bezannya esp NON-GMO(tiada campuran bahan pengawit 100% soya bean yang di ambil dari ladang) manakala cinch shake mempunyai 3 perisa(Latte,Chocolate dan vanila) tapi fungsi yang sama ialah sebagai pengganti makanan tetapi cinch shake tidak di benarkan untuk ibu mengandung.Cinch shake yang saya beli adalah perisa chocolate+ESP memang mantap bak kata orang sabah🤭.Nyum-nyum lupa pula cara pengambilannya 1 scoop untuk 1 esp dan 1 scoop cinch shake belum makan itu adalah tips untuk yang nak kurangkan gemuk tu bolehlah minum ni dulu sebab kita akan kenyang tanpa ambil makanan hihihi.


Produk empat




Masa ni saya saya ingatkan herro kiddo hanya untuk kanak-kanak rupanya orang dewasapun boleh makan tau.Emmm sedap betul hero kiddo ni tau sebab perisanya Elderberi yang sudah masak,lepas tu yang bestnya ianya gummy gigit-gigit seja bah😂.Comel lagi tu bentuk bear dan membekalkan vitamin C,D dan Zinc.1 botol ni ada 90 gummy sahaja tau tapi bestlah sebab bahan yang digunakan semuanya semula jadi dan mesra gigi🤭.


Last produk adalah VITA-C




First try,first love apa tu?Hihi sebenarnya saya beli produk ni masa set rahmah hihi berbaloi dengan harga.Saya trylah minum vita-c ni 2 biji setiap hari selepas makan breakfirst atau lunch time.Ialah kerja di hotel atau di mana-mana sahaja kita akan bertemu manusia secara face to face jadi kita tak tahupun bakteria apa yang ada dalam badan kita.Walaupun orang ramai cakap endinemik kita wajib juga ambil supplement supaya antibodi dalam badan kita kuat dan tidak senang kena penyakit.Tapikan dulu cuba punya cuba vita-c ni saya nampak ada kelainan sikit pada wajah saya.




Wah rupanya vita-c ni boleh mencantikkan kulit wajah saya juga tau,dulu muka saya blackout habih oleh jerawat merah-merah lepas saya amalkan vita-c ni semua jerawat tu mati bertukar jadi hitam dan sekarang tengah inprogres(ngamkh nda kau betulkan ejaanku tu ahh) untuk pulih.Kamu tahukah vita-c ini 100% buah oren asli yang di jadikan vitamin C shaklee sebab tulah badan kita ni wajib ambil buah oren setiap hari sebabnya oren ni boleh menambahkan collegan dalam badan dan banyak khasiatnya.


Antaranya adalah:

•kaya dengan vitamin c

•antioksida

•membantu mengawal tekanan darah

•membantu mengawal kdar kolestrol

•membantu dari segi kecantikkan kulit


Sekian itu sahaja dari saya dan testimoni yang dapat menambahkan keyakinan diri saya🫶🏽.Terima kasih shaklee sebab bantu diri saya menjadi lebih semangat dan cantik luar juga dalaman.


Semoga master norita sentiasa dimurahkan rezeki www.anakkuwiraku.com ameen.


Apa-apa pertanyaan bolehlah layari laman sesawang saya,


Whatsapp : 0109428932

Facebook : Valentina Amber


#Nextlevelblogging

#Shakleetriumph2023

#Shakleethrive2023

Comments

Popular posts from this blog

KERJA DARI RUMAH

MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

TIPS BISNES ONLINE