PERCUTIAN SHAKLEE

 Seronoknya shaklee bawa kita bercuti ! Baru-baru ni Shaklee membawa agent-agent yang layak pergi SWITZERLAND lah . Bestnya dapat bercuti ke luar negara.




* BISNES SHAKLEE MENAWARKAN , PERCUTIAN CASH DAN JUGA BONUS.

- Percutian sepenuhnya ditaja oleh shaklee dari makanan , penginapan , tiket pengangkutan seperti penerbangan , bas , ferry , bot dan banyak lagi termasuk tempat lawatan atau acara-acara.



Shaklee menyediakan duit poket bagi setiap yang layak . Dan anda boleh membawa seberapa ramai bersama anda , yang penting point mencukupi untuk layak membawa ahli keluarga. 


* Banyak lagi yang best-best dengan PERCUTIAN SHAKLEE ini.


Kalau saya sendiri belum merasakan percutian bersama Shaklee sebab point belum mencukupi tapi Insyallah satu hari nnti saya berpeluang mengikutk travelling ini bersama-sama rakan seperjuangan saya dalam Shaklee.


Setiap kali master-master bercerita tentang pengalaman mereka bercuti di macam-macam tempat terasa semangat dalam bisnes Shaklee tu makin berkobar-kobar dan terbayang-bayang nak travel ke mana ! HAHAHA


Tiada yang mustahil dalam Shaklee asal berusaha dan tidak putus asa . Sesuatu pencapaian itu pasti jika kita bersungguh-sungguh mengumpul point.


Paling penting dalam percutian Shaklee ni , Shaklee juga menaja mewah dan ekslusif , acara yang VVIP dan grand , tempat lawatan yang paling ekslusif , hotel yang bertaraf 6 bintang , menggunakan syarikat penerbangan yang ekslusif . Pendek kata , semua yang ditaja oleh Shaklee semuanya mewah-mewah.


Seronok tak percutian Shaklee ni ? Jom sertai saya dalam Shaklee dan bersama-sama bercuti di tempat-tempat yang menarik ! Untuk infomation lebih , contact saya :

WHATSAPP - 0109428932(LILY)

FACEBOOK - VALENTINE AMBER


#MegaBlogShaklee

#NextLevelBlogging

#ShakleeTriumph2023

#ShakleeThrive2023

Comments

Popular posts from this blog

MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

KERJA DARI RUMAH

TIPS BISNES ONLINE